تاریخ ارسال 1399/12/9 18:04

بازتاب فعالیت های کانون در نگاه مسئولان شهری


بررسی میدانی و نتایج فعالیت های کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی تیران در نگاه مسئولان مدیریت و پارلمان شهری بازتابی خوبی به عنوان یکی از نهادهای مهم مدنی داشته و همواره پاسخگو و حامی فعالیت های این مرکز بوده اند.

بازتاب فعالیت های کانون در نگاه مسئولان شهری

دسته بندی: اخبار /

رئیس شورای اسلامی شهر تیران در این جلسه به حمایت مادی و معنوی شورای اسلامی از طرح های نهادهای مردمی و جوانان اشاره کرد و گفت: پارلمان شهری حامی طرح های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهر است.

«اصغر صالحی» ادامه داد: ایده وطرح و پیشنهادات جوانان و کانون های فرهنگی و هنری همواره مورد توجه بوده و با توجه به سرانه اعتباری فرهنگی از فعالیت های این مراکز حمایت شده است.

علی دادخواه، عضو شورای شهر تیران نیزپیرامون این مرکز فرهنگی و هنری گفت: پایداری توسعه و پیشرفت هر منطقه همواره باید در تصمیم گیری‌ها مورد توجه باشد چرا که بی توجهی به این مولفه انرژی، سرمایه‌های انسانی و مالی را از بین می‌برد.

وی بیان ‌کرد: ایده‌های جدید و نوآوری‌ها در این مسیر یک موضوع مهم و اساسی  بوده که نسل جوان با بهره‌گیری از مدل‌های خلاق نقش  کارآمدی را با ایجاد زمینه مشارکت فراهم می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تیران تشکل‌های مردم نهاد را ظرفیتی برای هم‌افزایی و ایجاد مشارکت برشمرد و یادآور شد: این نهادهای مدنی بسترسازی برای شناسایی استعدادها و کمک به رشد آن را فراهم و انتقال اندیشه‌ها و مطالبه نیازهای مردمی را دنبال می‌کنند.

معاون شهردار تیران با اشاره به وجه متمایز زندگی انسانی و حیوانی تصریح کرد: انسان ها بر خلاف دیگر موجودات زنده پویایی و روند روبه رشدی هستند که پویایی و توجه به پیشرفت همه جانبه رشد آن ها و آبادانی مناطق زندگی آنان را فراهم می کند.

«ابراهیم شجاعی» با بیان اینکه ایده های خلاق و نوآورانه تشکل های مردم نهاد و جوانان در پیشرفت شهر موثر است، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری همواره از این ایده و نظرات بهره می گیرد.


دیدگاه ها
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
دیدگاهتان را بنویسید...