تاریخ ارسال 1399/3/7 11:41

فعالیت کتابخانه گسترش پیدا کرده است


فعالیت کتابخانه گسترش پیدا کرده است

دسته بندی: فرهنگی /

 معرفی کتاب به گروه های مختلف سنی همراه با خلاصه کتاب و مسابقات کتابخوانی انجام می شود.
 تسهیل در دسترسی به منابع کتاب و معرفی کتاب در افزایش سرانه مطالعه مهم است چرا که دسترسی به کتابخانه ها و منابع کتاب هزینه دارد و یا اینکه افراد در انتخاب کتاب متناسب با نیاز خود سرگردان هستند.
تشکیل پویش فرهنگی و مطالعاتی با عنوان کافه کتاب در راستای معرفی کتاب و انجام مسابقه در این حوزه همسو با طرح ملی راهکار کانون های فرهنگی و هنری مساجد در حال اجرا است.
معرفی کتاب، برگزاری مسابقات کتابخوانی و خلاصه نویسی کتاب از طریق کانال تلگرامی به آدرس           cafe_ketab_2@ و شبکه اطلاع رسانی کانون در فضای مجازی شامل پورتال به آدرس       kanonportal.ir صفحه اینستاگرام به آدرس kanonportal و کانال تلگرامی شبستان kanonportal@ انجام می شود.
 معرفی کتاب، مسابقات کتابخوانی، هدیه کتاب، برگزار تور بازدید از نمایشگاه کتاب استان، برگزاری نمایشگاه کتاب محله ای و ایجاد ایستگاه های کتاب در مراکز عمومی و ناوگان حمل و نقل عمومی از برنامه های کتابخانه کانون امام حسن مجتبی تیران است‌.
 کتابخانه این کانون با ظرفیت پنج هزار جلد کتاب فرصت مطالعه را برای عموم مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان فراهم کرده که توسعه منابع این کتابخانه با موضوعات اجتماعی برای توانمندسازی در برابر آسیب های اجتماعی و افزایش مهارت زندگی و همچنین بهبود کیفیت زندگی و رسد استعدادها د دستور کار قرار دارد.
 با توجه به فعال سازی مرکز مشاوره و روانشناسی کانون و اقدامات این مرکز در کاهش پیامدهای شوم اجتماعی سرمایه گذاری برای تامین کتاب در این حوزه اهمیت دارد


دیدگاه ها
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
دیدگاهتان را بنویسید...